‘Onze’ Marcel naar Provinciale Staten

PS2015 marcelSteunfractielid van GemeenteBelangen Marcel Bruins maakt de stap naar de provincie. Hij was tijdens de afgelopen verkiezingen lijsttrekker van de partij 50plus. “Allereerst willen we Marcel feliciteren met zijn verkiezing in de Provinciale Staten. Het is mooi om te zien hoe mensen van onze partij een volgende stap maken.’’ aldus Paul Janssen, bestuursvoorzitter van GemeenteBelangen Renkum.

“We willen Marcel bedanken voor zijn inzet voor GemeenteBelangen de afgelopen jaren. Daarnaast wensen we hem veel succes in de provincie.’’ vervolgens benadrukt Janssen: “Onze fractie is sterk én goed voorbereid om dit op te vangen. Marcel zal GemeenteBelangen, als betrokken inwoner van Doorwerth, input blijven geven. Daar zijn wij erg blij mee.’’