GB brengt politiek terug in de dorpen

Inwoners centraal in het GB Dorpscafé

GemeenteBelangen vindt het belangrijk om te weten hoe de inwoners van onze zes dorpen over verschillende thema’s denken. Daarom werken wij doorlopend aan onze zichtbaarheid in de gemeente. Wij staan dus ook buiten verkiezingstijd midden in de Renkumse samenleving.

Vanaf september 2014 voegen we iets nieuws toe aan onze zichtbaarheid: het GB Dorpscafé. 31653120302-1400490365

In steeds een ander dorp richten we een ontmoetingsplek in die  laagdrempelig is en toegankelijk voor alle inwoners.  Een plek om elkaar vrijblijvend te ontmoeten en waar we aan de hand van een thema met elkaar van gedachten kunnen wisselen. In een ontspannen sfeer en  onder het genot van een hapje en een drankje. GemeenteBelangen kan dan meteen laten zien dat wij plezier beleven aan het bedrijven van politiek. Het GB Dorpscafé is nadrukkelijk niet een lezing in een zaal met toehoorders,  maar juist een levendig gesprek in de gezellige sfeer van een café: dorpspraat die er toe doet.