Danielle aanwezig bij informatieavond bouwplannen Hogenkampseweg e.o.

Infoavond Hogenkampseweg 9 juli 2014Dinsdagavond 8 juli heeft Vivare de bewoners van de woningen aan de Hogenkampseweg, Reijmersweg, St. Josephweg en de van Damweg geïnformeerd over het nieuwbouwproject dat daar gaat plaatsvinden. Danielle was aanwezig op deze informatieavond namens GemeenteBelangen.
De planning is zomer 2016 oplevering van de woningen. Er leven nog veel vragen vooral over de overgangsfase, de periode dat de bewoners naar een tussenwoning moeten verhuizen. Daarnaast wat de huur gaat worden van een nieuwbouwwoning en wat het in woonlasten scheelt, omdat de woningen A+++ worden gebouwd. Over het algemeen is de mening over type woning (inrichting + uitstraling) positief.
Vivare heeft weer een nieuwe datum geprikt voor een nieuwe informatieavond en gaat individuele gesprekken aan met de bewoners. GemeenteBelangen is tot nog toe tevreden over hoe Vivare de communicatie aanpakt!