Team GB bezorgt ‘Renkumse Maat’ huis-aan-huis

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Team GB is begonnen met het huis-aan-huis-verspreiden van een speciaal voor de verkiezingen gemaakt magazine. Alle huishoudens in de gemeente Renkum ontvangen deze week de ‘Renkumse Maat’.

Lijsttrekker Daniëlle van Bentem: “We willen de verkiezingen op een originele manier onder de aandacht brengen. Dus niet alleen een flyer met programmapunten, maar ook met een mooi magazine met verhalen van inwoners. Het zijn krachtige verhalen geworden. Met een positieve blik naar onze dorpen en de politiek kijken, daar draait het in dit magazine om.“

Bestuursvoorzitter Paul Janssen: “Onze politieke vereniging wil inwoners actief betrekken bij de politiek. Laten zien hoe een partij werkt en met hoeveel passie we voor inwoners aan de slag gaan, helpt daarbij. Goed luisteren en het gesprek aangaan in de dorpen is ook nodig, onze politieke dorpscafés zijn daar een succesvol voorbeeld van. We hopen ook nu weer met de ‘Renkumse Maat’ inwoners te inspireren en te laten zien dat elke stem telt.”

Het blad wordt door GemeenteBelangen zelf bezorgd, behalve in brievenbussen met een nee-nee sticker. Via deze site is het magazine ook te lezen:[/vc_column_text][dfd_button_gradient button_text=”De Renkumse Maat” main_style=”style-2″ buttom_link_src=”url:https%3A%2F%2Fwww.gemeentebelangenrenkum.nl%2Fcategory%2Frenkumsemaat%2F|||” tutorials=”” undefined=”” box_shadow=”box_shadow_enable:disable|shadow_horizontal:0|shadow_vertical:15|shadow_blur:50|shadow_spread:0|box_shadow_color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.35)” hover_box_shadow=”box_shadow_enable:disable|shadow_horizontal:0|shadow_vertical:15|shadow_blur:50|shadow_spread:0|box_shadow_color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.35)” click_animation_color=”#1e73be” hover_text_color=”#ffffff” hover_ic_color=”#ffffff”][/vc_column][/vc_row]